Українська правда
Результати / календар  |   Таблиці  |   RSS  |   PDA  |   Архів    
Знайти
Champion.com.ua /Євро-2012
Коментарі — 51
Ігор_з_Києва _ 21.09.2009 12:26
Якщо кацапів завоюють китайці
Не якщо, а коли.
St _ 21.09.2009 11:46
Платіні француз хоч і носить італійське прізвище, яке дісталось йому від його діда - п'ємонтського каменяра.
Нація ж це держава, а націоналізм - прагнення цю державу створити. Оскільки в часи Донцова Української держави не існувало то він і прагнув її створити, тобто був українським націоналістом. Якщо кацапів завоюють китайці то ті кацапи які прагнутимуть свою державу відновити називатимуться націоналістами.
St _ 21.09.2009 11:46
теоретик українського націоналізму Дмитро Донцов (царство йому небесне) був представником росіян (москалів, кацапів і т.д.),
Це типовий кацапо-фашистський погляд. Те що в них пів кацапії з українськими прізвищами це нічого, і ці носії українських прізвищ це не українці, а росіяни. Але якщо в Україні хоч хтось має прізвище кацапське то це обов'язково кацап. Донцов натомість походив з давнього козацького роду і його предки носили прізвище Донець. Але в сім'ї не без урода і хтось з його пращурів, якийсь пристосованець, змінив свого часу прізвище на більш зручне в російській імперії - Донцов. Сьогодні більшість носіїв кацапських прізвищ в Україні є українцями, в той же час левде не половина українських кацапів носить українські прізвища. Це нормальні демографічні явища. національність не визначається за прізвищем. Лише кацапським фашистам притаманно національність за прізвищем визначати.
TeUkr _ 20.09.2009 23:25
Панове, коли ви замахуєтесь мечем на всіх росіян (москалів, кацапів і т.д.), то будьте уважнішими перед тим, як той меч опустити, бо теоретик українського націоналізму Дмитро Донцов (царство йому небесне) був представником росіян (москалів, кацапів і т.д.), Дивіться, якби не забили "Вашингтона з новим і праведним законом". В Україні бити за паспортом чи за фізією безглуздо. А от за СЛОВОМ?., - це вже інша справа. Бо по-переду іде СЛОВО і із нього все постає і без ного нічого постати не може!!!
& _ 20.09.2009 18:00
Проблема лише в тому що ви, як і міліціонери путаєте, хто злочинець, а хто ні от і все
А може навпаки - це ви хочете нас заплутати, щоб ми не розуміли хто злочинець і дали справжнім злочинцям (тобто вам) втекти. Але не сподівайтесь, нічого у вас не вийде, ми будемо пильними :)
І взагалі, чи не думаєте ви, що якщо вас спіймають з ножем над зарізаним трупом, то ви зможете просто сказати, що вас переплутали зі злочинцем? Не сподівайтесь, цього не станеться і правосуддя переможе.
Степан _ 20.09.2009 17:49
До ____
Все ще навіть складніше... поки ми були в нокауті... ворог зробив нам інєкцію вірусу.... і той взяв управління на себе...
Керують ж нами не люди... це все вірус- живиться клітинами господаря!!!
____ _ 20.09.2009 17:44
То ти хочеш сказати що і внас така влада, яку ми хочемо
Українці постколоніальна нація у неї зараз посттравматичний синдром. Вона як боксер після важкого нокауту - ще не розуміє, що відбувається навколо. Вона ще не здатна свідомо обрати владу, їй треба час щоб оклигати від нокауту, прийти до тями - тоді вона все це зможе. Але ворог прагне не дати прийти до тями, він прагне знов нокаутувати (або вбити). протистояти йому в такому стані дуже важко, але лише встоявши перед ним і прийшовши до тями українці зможуть зрозуміти в чому полягає їхній інтерес, зможуть захищати себе і зрозуміють яка влада їм потрібно, обравши тих хто буде піклуватися про народ.
Львівянин _ 20.09.2009 17:40
Щоб перемогти ворога треба бути сильнішим (жорстокішим, злішим). Інакше шансів на перемогу немає.
Ви ж не порадите міліціонеру бути ввічливим зі злочинцем при його затриманні. Міліціонер вгатить його так, що мало не здаватиметься. При чому дасть набагато більше ніж потрібно, для того щоб виключити будь-яку вірогідність небезпеки для себе. І це нормально. Треба діяти саме так. Інакше зло переможе. А нам головне щоб вціліли нормальні люди. Треба думати про них, а не про покидьків. А покидьків треба нищити і намагатись це робити якомога ефективніше.
Проблема лише в тому що ви, як і міліціонери путаєте, хто злочинець, а хто ні от і все... А проявляти жорстокість аж ніяк не варто, німці так робили під час 2 світової, і це була одна з причин їхньої поразки
Тк _ 20.09.2009 17:35
Чим ви кращі за них якщо від вас чути ось таке:
Щоб перемогти ворога треба бути сильнішим (жорстокішим, злішим). Інакше шансів на перемогу немає.
Ви ж не порадите міліціонеру бути ввічливим зі злочинцем при його затриманні. Міліціонер вгатить його так, що мало не здаватиметься. При чому дасть набагато більше ніж потрібно, для того щоб виключити будь-яку вірогідність небезпеки для себе. І це нормально. Треба діяти саме так. Інакше зло переможе. А нам головне щоб вціліли нормальні люди. Треба думати про них, а не про покидьків. А покидьків треба нищити і намагатись це робити якомога ефективніше.
Степан _ 20.09.2009 17:34
То ти хочеш сказати що і внас така влада, яку ми хочемо.... може й хочеш сказати, що українська, але мені чомусь здається, що наша влада підійшла б більше ізраїлю а не Україні.... А то шо Кремль проводить антиукраїнську політику... і в нас більшість журналістів та політиків теж ... то правда.... Чи сказала б нормальна людина, що нам немає платити за газ, що ті папірці якими ми розплачуємось нічого не варті.... і т.д... Ні... А от бджолярам можна!!!
____ _ 20.09.2009 17:24
ніщо не дусить Москву так, як досягнення України... Але це стосується Кремля ( а не пересічних росіян)...
Влада невіддільна від народу. Влада це наймані працівники найняті народом для втілення народних бажань, мрій і фантазій.
Гітлер був обраний народом. Він робив те, що хотіли німці (на жаль це так - сталося масове німецьке божевілля).
Сталін теж робив те що хотіли росіяни - тобто нищив неросіян.
Просто ніхто не хоче називати речі своїми іменами, так всім зручніше. Ну не різати ж всіх німців після їхньої окупації в 1945. Або всіх росіян після їхньої окупації нормальними країнами після Третьої світової війни. Ні. німцям просто поставили іншу владу, і росіянам також поставлять іншу. Це певний компроміс, єдине можливе рішення.
Львівянин _ 20.09.2009 17:15
Чим ви кращі за них якщо від вас чути ось таке:
Ми в Москві виступаємо за те, щоб усіх кацапів вирізати.
Нічого скоро ми вас всіх виріжемо, собак кацапських.
Киянин, іди маму свою трахни краще, а не пизди
?
Ні _ 20.09.2009 17:09
Львівянин
Ні, це по тому, що вам російським фашистам властиво називати антифашистів які вам протидіють (тобто нас українців) - фашистами.
Львівянин _ 20.09.2009 17:07
2 Лугарь, Донецьк то так а от інші міста....
Львівянин _ 20.09.2009 17:04
Справді, це по ви по тому що я не дотримуюсь фашистських поглядів визначили?
Лугарь _ 20.09.2009 17:02
Львовянин. Я с ним не то что дискутировать c..... в одной посадке не сяду. Киевлянину то же предлагал сЭТИМ не связываться. А с тобой согласен. И с vz согласен Евро у НАС будет. Донецк уже готов принять. Как принял молодежку Европы.
Степан _ 20.09.2009 16:57
На рахунок стану стадіону у Львові!!!
А який в нього стан??! Будується.. крани стоять.. робота йде...
Вот з дорогами справді напряжно!!!
Але вам всім ( і Авжежам і Киянинам і Луганчанинам) треба слудкувати за мовою.... стидно читати і усвідомлювати, що такі ліду живуть зі мною в державі...
Підтриму, ніщо не дусить Москву так, як досягнення України... Але це стосується Кремля ( а не пересічних росіян)...
ТТ _ 20.09.2009 16:56
Євро-2012 відбудеться в Україні та Польщі.
Це давно відомо.
Вони ще не змирились
Москвич _ 20.09.2009 16:54
Ми в Москві виступаємо за те, щоб усіх кацапів вирізати.
Справді _ 20.09.2009 16:53
Львівянин
Це в Нижньому Новгороді мода така - ніком Львівянин підписуватись. Бо Нижнєновгородец занадто довго?!
Ну гаразд, гаразд.


 

©2000-2012, Чемпіон
Передрук матеріалів за умови посилання на Сhampion.com.ua.

E-mail редакції: ukrchampion@gmail.com, ukrchampion@i.ua
  
  
Авторизація
Для авторизації використовуйте ті самі ім'я і пароль, що і для коментування публікацій на "Українській правді".


Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook