Українська правда
Результати / календар  |   Таблиці  |   RSS  |   PDA  |   Архів    
Знайти
Champion.com.ua /Футбол
Коментарі — 26
... _ 24.03.2010 09:55
Жодного вагомого факту. Суцільний маразм та мачня. :)
Ігор зі Львова _ 19.03.2010 17:36
Пишеш, що, "говорячи "фекал", мається на увазі власне клуб"?

1) Однак те, що назва клубу - від назви міста, не розуміють лише ті, хто дивляться на нове для них так само, як "герої" народної приказки - на нові ворота

2) Пробіжися по моїх коментах і зауваж, що твоє твердження "ти таким чином називаєш ГОРИ Карпати ВІВЦЯМИ" не підтверджується фактами

Зауваж відтак, що слово "вівці" прохопилося не у мене, а у тебе, бо ти неврівноважений і "ляпаєш язиком" неначе баба

Це не образа, а зауваження старшої за віком людини

І не переконуй мене, що ти настільки демократичний, що не робиш зауваження молодшим від тебе

Дуже шкода, що не розумієш очевидної аналогії з табачником, яка напрошується, коли називаєш львівський клуб добромильським так само, як той жид називає галичан неукраїнцями

Коли під час матчу ""Львів" - "Карпати" більшість присутніх на тому матчі вболівали за перший із цих клубів, то, по-твоєму, всі вони були з Добромиля?

Подумай над цим і не верзи більше дурниць
... _ 19.03.2010 11:14
Ігорку, та не треба сюди приплутувати того українофоба, ще прийде час і горітиме він у пеклі.

А от щодо Львова, Ігорку, то не треба плутати МІСТО і КОМАНДУ. Якщо по твоїй аналогії іти, то ти таким чином називаєш ГОРИ Карпати ВІВЦЯМИ... Чи не абсур? Тому говорячи "фекал", мається на увазі власне клуб. Дуже шкода, що ти цього не розумієш. Не розумієш очевидного.:)
Ігор зі Львова _ 18.03.2010 16:28
дешевий блазень типу табачника - це той, хто вирішує те, хто львівські,а хто добромильські

адже табачник теж вирішив, що галичани - не українці

а львовоненависники - це ті, хто набрався "мудрості" й "культури" причепитидо слова "Львів" своє кохане слівце "фекал"

За собою слідкуй перед тим, як іншим ярлики вішати
... _ 18.03.2010 16:16
А я і не підтримую, просто "ставлю на місце" того, який пхає носа не у свої справи.

Так як на рахунок "львовоненависників"? Та пояснення інших власних висловів? Знову сховаєшся під твердження буцімто "не на допиті" або "з такою шантропою не спілкуюся"?...

Ніколи першим не починаєш? Останнім часом так, але ж раніше ти був тут як тут, першим, як піонер чи не у кожній тему про "Карпати". Тоді навіщо ця брехня? Уподібнюєшся свому кумиру-"меценату"? :))))

Лицемір та блазень.
Ігор зі Львова _ 18.03.2010 13:59
Якщо у мене "пуста балаканина", то не підтримуй її.

Питаєш, мене, (цитую) "чому не відчепишся від "продажної команди", "почесного криворожця" і "п"яної шантропи із 16-го сектора"?

Тоді ще раз пробіжися очима по написаному мною й переконайся, що про "продажну команду", "почесного криворожця" й "п"яну шантропу із 16-го сектора" я пишу винятково тоді, коли натрапляю на безпідставне чванство тих, хто бачить тріски тільки в чужих очах.

Тільки тоді й ставлю на місце тих, про кого кажуть "чия б корова мичала".

А першим ніколи не починаю

Бо тим, хто вважає ганьбою слова типу "гімно", нецікаво з спілкуватися з тими духовними плебеями, хто без цих слів кроку не ступить
... _ 18.03.2010 12:29
Чому не відчепишся від лайна, маяні і тупих висновків?

Чому не відчепишся від "продажної команди", "почесного криворожця" і "п"яної шантропи із 16-го сектора"?
... _ 18.03.2010 12:27
Критика, це коли ти вказуєш на конкретні дії футболістів, їню гру, схему, робиш детальний розбір поєдинку... і таким чином обгрунтовуєш неправильність дій окремих футболістів, чи усієї команди. А розмова типу "негідних" - це не критика - це "лайно". Іншим словом, нажаль мені описати твій понос не можу.

Ніхто ніколи не відмовлявся від критики, якщо вона дійсно "здорова".

"Якщо всі, хто не з тобою - лайно..." - я такого не казав, брехня. А от ти постійно, "як моська" чіпляєшся зі своїми туповатими виразами до випадкового користувача типу "ти за команду бандита криворожця чи білу і пухнасту, патріотичну команду Кіндзерського"? Чи ти вважаєш вболівальників Стяуа, МЮ, Юве, Лівера, МС ..."пяною шантропою", адже продовжують вболівати за команду, але не за керівництво клубу.

ТАк як на рахунок обгрунтованої відповіді про "львовоненависника"? Як на рахунок експерименту? - звісно ти не надопиті. Чергова пуста балаканина...
Ігор зі Львова _ 17.03.2010 17:38
Якщо всі, хто не з тобою - лайно, якщо все, що ти пишеш - винятково правильне, то якого дідька увесь час сперечаєшся з лайном, із маячнею і тупими висновками?

Чому не відчепишся від лайна, маяні і тупих висновків?

Чому, перефразовуючи відомий анекдот про Абрама, увесь час вступаєш у нього?

Бо любиш його понад усе на світі?

Бо це - твоя стихія?

Якби твоя команда й справді не заслуговувала жодної критики, то ти б не дискутував із її критиками, а був би вище їхніх "наклепів"

Ти б їх просто ігнорував

Як слон - моську

Але хворобливою, неврастенічною реакцією на критику твоєї команди ти визнаєш цілковито протилежне - що ця критика таки дошкульна, бо влучає

І коли ти це нарешті зрозумієш?

Невже так важко?

Ну - тепер твоя черга відповісти мені брудними словами типу "гімно", лайно" тощо.

"Виплюнь" їх - не тримай у душі, бо захлинешся ними

Похизуйся приналежністю до клубу з більш вищої ліги - вознесися над ближнім

Чим би дитя не тішилося, лиш би вішалося
... _ 17.03.2010 14:02
Дійсно останнім часом помітив, що ти дещо стримуєшся у коментарях про "Карпати". Але ж раніше твого поносу було скрізь повно.

Що означає вислів "львовоненависники"? Чергова маячня і тупі висновки. Цікаво ж на чому грунтуються таке бачення? Виявляється я "львовоненависник", тому що не погоджуюсь із твоєю маячнею? гг:))

По-твоєму всі, хто підтримує "Карпати" - п"яна "шантропа"? Тоді по-моєму усі хто "вболіває" за ФКЛ - лайно. ОК?

А вислови типу "слабка команда, що не може виграти навіть в аутсайдера, куди їм в Європу" - це не критика - це злорадство та порція "лайна". До того ж якщо такі вислови лунають із уст вболівальників команди, яка сидить в глибокій дупі, думаю не зовсім доречні. Це все одно, що я вліз на сайт Таврії і зараз розказував би їм про поразку від Динамо 0:6. Яка була би реакція на мене, як ти вважаєш? Дуже привітна? Можна навіть провести такий експеримент. А потім назвати їх неадекватами і запропонувати їм піти обмивати поразку від "аутсайдера" Чорноморця...:)
Ігор зі Львова _ 16.03.2010 16:52
Твоє обвинувачення (цитую тебе) "продовжуєш, як ти кажеш як той "ріп"ях" бігати по темах про Карпати" не відповідає дійсності

Переконаєшся, коли пробіжишся по останніх замітках "Чемпіона" про "Карпати"

Виняток - це коли такі львовоненависники, як ти, розпочинають "фекалити" під замітками про "Карпати"

Тільки тоді відповідаю "взамністю"

Якщо вбачаєш у цьому "гордість та зарозумілість", то судиш по собі

Але навряд чи зрозумієш, бо до тебе, наприклад, не доходить, що дискредитує "Карпати" не критика на їхню адресу, а навпаки - прославляння навіть за нічию з "Металургом", а також твоя демонстрація такими улюбленими тобою словами, як "фекали", "гівно" та "лайно", що за "Карпати" вболіває вулична шантропа

Якщо не розумієш, що красномовніше за тебе ніхто "Карпати" не ганьбить, то спілкуйся з такою ж, як і ти, вуличною шантропою, а приставати до старших за себе зі своїм "гімном" - це дикість

Іди краще обмивай домашню нічию з "Арсеналом" - це якраз рівень твоєї команди
... _ 16.03.2010 14:38
Я і не намагаюсь конкурувати з тобою у компетентності. Інша справа твоя гордість та зарозумілість і те, що ти не можеш визнавати власні помилки. Адже раніше хаючи Карпати за нічию із Металургом 3:3 ти вважав запоріжську команду аутсайдерами. Зараз команда вийшла на новий рівень і є досить сильним суперником. Згадати можна матчі з Динамо та МетаДоном. А чи ти зараз визнаєш те, що Карпати тоді вигризли нічию не у аутсадера, а у досить сильної команди? Наврят. А чи ти зміниш своє ставлення до команди, якщо вона все-таки виборе місце у ЛЄ? Чи ти і надалі почнеш вигороджувати Кіндзерського і переводити увагу на Дима після того, як слідом за Федорчуком піде іще кілька футболістів?...
... _ 16.03.2010 14:31
Та не потрібно тут впроваджувати дідовщину.

Я тебе нідочого не закликаю і не змушую одобряти роботу клубу та гру команди. Якщо ти вважаєш теперішній склад команди не гідними тодішнього складу - справа твоя. Відмовляєшся вболівати за них - справа твоя. Звинувачуєш Дима - справа твоя. Обрав іншого кумира - знову ж таки справа твоя. Але навіщо тепер ти продовжуєш, як ти кажеш як той "ріп"ях" бігати по темах про Карпати і торочити одне і те ж, як баба базарна про оті поразки і т.д. Та кому це потрібно? Навіщо усім це чути? Зіграли і забули! Потрібно дивитися вперед. Дивитися на турнірну таблицю, в якій команда перебуває на 5-й сходинці. А чи доцільно зараз згадувати попередні поразки? Інша справа коли повинен відбутися матч-реванш. Тоді так. Втовкмачити футболістам минулу поразку, аби вони із подвійним запалом грали проти цього суперника. Але, як папуга кожного разу оце нагадувати - тупо.
Ігор зі Львова _ 16.03.2010 12:03
Якщо твоя любов скурвилася, але ти продовжуєш любити шльондру, то це не дає тобі права повчати любові інших, тим паче - старших від себе, бо виглядаєш в їхніх очах наївним нахабою.
Ігор зі Львова _ 16.03.2010 11:47
А, може, остання шльондра - це той, хто вболіває за продавцями поразками та за фарм-клуб Ахметова, плутаючи з з "Карпатами" ту команду, яка перемагала одного з лідерів не лише один раз за сезон і не лише у першому весняному матчі на полі, яке нівелює різницю між командами?

Я вболівав за "Карпати" тоді, коли тебе на світі не було

Заплющу очі й бачу фінал Кубка СРСР 1969 р., перемогу над "Пальмейрасом" у 1970-му, перемогу 3:1 над київським "Динамо" у 1971-му - першому у вищій лізі СРСР

Кому видніше те, коли "Карпати" були "Карпатами", а коли - підробкою під "Карпати"?

Ти в порівнянні зі мною - салага у футболі

Чи тобі мене повчати й корчити зі себе компетеннтішого, аніж я?

Я обрав "Львів", щоб повернутися з ним у свою футбольну юність, коли мені було байдуже, що моя команда грає у нижчій лізі, бо вона тоді грала, а не продавала матчі й не демонструвала безвольність із рахунком 1:5 та 0:3 і не спродувала своїх кращих гравців, які могли піти з неї лише за власним бажанням
... _ 16.03.2010 10:35
Ну ти і висновки робиш, просто блискавичні....:)))

"Особисто походивши по цьому полю..." - значить ти все-таки їздив до добромиля? А це значить, що все-таки ти приїхав із села! Логічно.

А я корінний львів"ян, все життя прожив у Львові, все життя вболівав за одну єдину футбольну команду, і не малював перед собою якісь уявні примари. А не як остання шльондра переходити на бік іншого і розказувати про патріотичні погляди. Яке ж лицемірство. Зрештою справа твоя. Я бажаю тобі і надалі вболівати за свою нову команду. Можливо з часом з"явиться більш "чистіший" клуб. Так само перебіжиш і до них, звинувачуючи Кіндзерського.... А я все-таки залишусь при своїх поглядах. Буду коментувати та слідкувати за подіями своєї команди. Але не буду мовчати, якщо хтось буде вказувати на помилки інших. Чи вистачить гордості тобі "стриматись" від коментарів та згадування Димінського у різноманітних темах? Щось дуже сумніваюсь...
Ігор зі Львова _ 15.03.2010 19:09
А, може, ти бігаєш тому, що у тебе нетримання?..

Чи ти, просто-напросто, несолідний "фацет"?

А оскільки народженні у такому немаленькому місті, як Львів, зазвичай шанують себе більше, аніж ти, бо не уподібнюються Мосьці з байки Крилова, котра бігає за Слоном, то зізнавайся нарешті - з якого села приїхав до нашого міста?
... _ 15.03.2010 17:35
Популярність Димінському примножуєш саме ти, адже ніхто інший, як ти найчастіше його згадуєш, зокрема під замітками про ФКд!

А те, що я "бігаю", просто "хочу вилікувати своїх земляків" :)))))))
2012 _ 15.03.2010 13:13
знову курпатівські неадеквати повилазили,як тільки сонечко пригріло...
Ігор зі Львова _ 15.03.2010 12:40
"Біганина" за мною по усіх замітках засвідчує твої комплекси.

Які саме - сам подумай, бо якщо я їх назву, то ти, як завше, будеш заперечувати.

Адже, по-твоєму, все, що я пишу, - неправильне

Але зверни увагу на той факт, що так вважаєш винятково ти

Бо більше ніхто не "бігає" за мною по усіх замітках

Ти явно "стурбований"

І буйний


 

©2000-2012, Чемпіон
Передрук матеріалів за умови посилання на Сhampion.com.ua.

E-mail редакції: ukrchampion@gmail.com, ukrchampion@i.ua
  
  
Авторизація
Для авторизації використовуйте ті самі ім'я і пароль, що і для коментування публікацій на "Українській правді".


Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook