Українська правда

Шахтар став другим за популярністю клубом Східної Європи в соціальних медіа

Сергей Шемшученко — 8 липня 2014, 15:02

Шахтар став другим за популярністю клубом Східної Європи в соціальних медіа.

Відповідні дані у своєму звіті опублікувало німецьке агентство в області цифрового спортивного маркетингу Result Sports.

За даними агентства, Шахтар займає 30-у позицію в рейтингу, популярнішим на сході Європи виявився лише пітерський Зеніт, який зайняв 29-е місце, інформує сайт російського клубу.

Перше місце в рейтингу належить Барселоні, загальна аудиторія якої складає 93 мільйони користувачів соціальних медіа. Слідом за нею розташувалися Реал, Манчестер Юнайтед, Челсі та Арсенал.