Українська правда

Україна та Польща після Євро зосередяться на туризмі

Сергей Шемшученко — 24 лютого 2012, 12:56

Підготовка до Євро-2012 надала імпульсу україно-польським відносинам, зокрема у сфері туризму, окрім цього, після завершення чемпіонату між двома сусідніми країнами залишиться багато тем для співробітництва.

Про це під час засідання українсько-польської робочої групи з питань співробітництва у сфері іміджу, реклами, туризму та рекреації сказала Голова Державного агентства України з туризму та курортів Олена Шаповалова.

Разом із польськими колегами вона окреслила план реалізації Дорожньої карти (спільних дій України та Польщі до Євро), а також перспективи подальшої співпраці у сферах обміну інформацією, досвідом співробітництва з питань історико-культурного та екологічного туризму, спортивно-туристичного освоєння Карпат, транскордонного та автомобільного туризму.

Підтримала українського партнера державний секретар Міністерства спорту та туризму Польщі Катажина Собєрайська, яка наголосила, що єврочемпіонат став каталізатором розвитку України та Польщі.

"Протягом останнього часу відбувся значний розвиток інфраструктури, яка служитиме нам ще багато років. Змінився й імідж обох країн у світі. Це виходить з того, що нам довірили проведення цього заходу. Щодо теперішньої підготовки Польщі, то я надіюсь, що всі проекти будуть завершені вчасно і всі гості будуть задоволені і часто повертатимуться в Україну і Польщу", – наголосила Собєрайська.

У свою чергу, на думку національного координатора з промоції урядової спілки PL.2012 Павела Мадлера, для розвитку туризму та поліпшення іміджу потрібно, щоб в обох країнах на ЄВРО-2012 все функціонувало надійно, а організація була на високому рівні, щоб у вболівальників залишилися лише позитивні спогади.

"Гості, які приїдуть, – це не лише вболівальники. Під час Євро прибудуть і ті, хто в повсякденному житті не цікавиться футболом, а також велика група гостей з УЄФА. Нам необхідно для всіх створити умови та залишити позитивні спогади", - наголосив функціонер PL.2012.

"Уже сьогодні відомо, що серед гостей буде 3-4 тис. журналістів акредитованих і велика група неакредитованих. Маємо використати їх для формування позитивного іміджу", - цитує його unn.com.ua.