ГОЛОВНА НОВИНИ ПОЛІТИКА ЕКОНОМІКА ЛЮДИНА СПОРТ
ТОП 5  
Интервью 



weblog.com.ua  
Футбол. Украиноязычные версии футбольных сайтов можно заносить в "Красную книгу"
 
Иван Сирко для champion.com.ua, 18.07.07 19:55:24

Официальное интернет-представительство клубов высшей лиги - это почти лица команды. Хотя не во всех команд оно и существует. Например, у команд "Закарпатье" и "Нафтовык-Укрнафта" официальной страницы так до сим порам и не появилось. В 14 команд Высшей лиги "лицо" в интернете работает и у кое-кого довольно неплохо.

Впрочем, хотелось бы акцентировать внимание не столько на наполняемости информацией этих сайтов, или их оперативности, а кое-что другом - языком, на котором представленны эти ресурсы.

Если мне не изменяет  память, то ныне в стране существует один государственный язык - украинскый. И хотя для официальных футбольных страниц сайтов - это не закон, а скорее доказательство того, в какой стране ты живешь, и как ты ее уважаешь. Не взирая, на постоянные дебаты в политике, кто и каким языком должен разговаривать, есть одно правило цивилизованного мира -  интернет сайт клуба представляет Украину и должен уважать свое государство и болельщиков, которые читают как на украинском так и русском.

Однако, таких сайтов, а верней руководства клубов не так и много. Чтобы удовлетворить читателей как украинской так и русской версией сайтов, то это готовы сделать лишь два интернет-ресурса - ФК "Динамо" и "Днепра". 

Лишь украинская страница сайтов в киевского "Арсенале", "Карпат" и "Кривбасса".

Такие клубы как "Шахтер", "Таврия", "Ворскла", "Металлист", ФК "Харьков", "Металлург" (Донецк), "Черноморец", "Металлург" (Запорожье) и "Зоря" уверены в том, что их читают лишь на русском, а если кто-то думает иначе, то может воспользоваться переводчиком.

Если же болельщик, например, "Челси" будет искать информацию о командах, которые играют в Высшей лиге чемпионата Украины, то он будет досадно поражен, так как найдет лишь три клуба - "Шахтер", "Днепр" и запорожский "Металлург".

Проверив все сайты Высших лиг чемпионатов Германии, Франции, Италии и Испании, почему-то не было найдено ни одного, который бы не имел версии сайта государственным языком...  

 

 

 

 

 



 
    Последние новости
Все новости
Турнирная таблица ЧУ

 1Металлург Д - 3
 2Днепр - 3
 3Металлист - 3
 4Закарпатье - 3
 5Металург З- 3
 6 Динамо - 1
 7 Шахтер - 1
 8 Ворскла- 1
 9 Заря - 1
 10 Черноморец - 0
 11 ФК Харьков - 0
 12 Кривбасс - 0
 13 Нефтяник - 0
 14  Карпаты - 0
 15Таврия - 0
 16Арсенал - 0
 
 
 
харьков02.08.07 14:14:01
2Сергій
Повністю підтримую!

Сергій, м.Київ01.08.07 23:55:27
Але одна мисля мені сподобалась: до української мови треба навертати якісними виданнями, проектами тощо, а не, вибачайте, п**дьожом на національні теми. Чуваки, так ви нікого і ніколи не переконаєте.

Сергій, м.Київ01.08.07 23:45:41
Блін, знову політика...І вам ше не задрало писати безкінечні пости, шановні дискутанти?
Щодо української мови у спортивних ЗМІ. На жаль, це ФАКТ, що якіснихзагальнонаціональних спортивних видань українською мовою немає ВЗАГАЛІ. Хто винен? Гадаю, зовсім не "москалі"...

харьков01.08.07 21:52:13
2Вболівальник
Возможно и был бы. Почему нет?
Не видел ни одного проявления храбрости Ющенко. По поводу нападений на Тузлу резко высказывался Кучма, а никак не Ющенко. Здравый политик на Украине никогда не будет гавкать москалям в лицо. Это во-первых, некультурно, во-вторых, это наш стратегический партнер.
Оранжевая демократия и свобода слова привела к тому, что я не могу и слова сказать по поводу голода 1932-33 гг. Поэтому, промолчу. Складывается такое впечатление, что Ющенко отравили его же люби друзи. Иначе почему все затихло? Каким образом Витренко, находящаяся где-то далеко на обочине, разваливает государство? Может его разваливают помаранчевые, потоптавшиеся по основе любого правового государства - законам и Конституции?

харьков01.08.07 21:44:06
2За своїх!!!
Отвечаю, если тебя так интересует мнение человека, болеющего за Украину.
Поддерживаю двуязычие в Украине. Развивать ничего не буду, т.к я не филолог, не писатель, не поэт и т.д. В общем, не моя это задача. Церковь - православная, но мне это не сильно принципиально. Российский флот мне не мешает. Если Украина заимеет свой флот, пусть и свой там размещает. Маяки принадлежат Украине, если другое не оговорено документами. Смотрю зарубежные каналы, а также каналы украинских олигархов. Фильмы - зарубежные. Украина пока здесь не игрок. Читаю газеты и книги на русском. Знаю историю Украины и СССР.
Я - украинец! Но пока в Украине есть такие маргиналы, как Вы, это звучит не совсем гордо. Уж очень у Вас извращенное мнение.
Кто такие по Вашей теории швейцарцы, американцы?

Вболівальник01.08.07 19:56:10
харьков пише: Путин - это сильный лидер. Нашему б у него поучиться не подлабузничать перед Западом и Америкой.

А ти не задумувався: а в чому сила Путіна? ...А якби він був керівником, наприклад, лише Грузії або Молдови чи був би він таким "перцем"?
А Ющенко - молодець, що перший набрався хоробрості, щоб москалям в обличчя сказати: "Ви - гниди нікчемні: бо ви нападали на нашу територію (Тузлу), ви - використовуєте газ для політичного тиску і при цьому пиз..ите про братерську дружбу між народами, це ви - виморили наш народ (10 млн. - безпрецедентні жертви, навіть, для військового часу) голодом і тим самим змінили етнічну ситуацію на півдні і сході України, створивши таким чином там прийнятну для Кремля ситуацію, а ми її тепер розгрібаємо, а чи не ви доклали руку до вбивства Чорновола і намагалися отруїть і його (Ющенка), це ви фінансуєте Вітренків-Симоненків, щоб вони розколювали нашу Державу...?


За своїх!!!01.08.07 19:37:37
харьков пише: с какой стати я должен молиться на Россию, если моя родина Украина? Но не Польша и не США.

Тобі, очевидно, варто задатись питаннями: яку мову я підтримую і хотів би розвивати? яку церкву? чий флот повинен бути у Севастополі, кому повинні належати маяки на українській території? чиї канали я дивлюся? чиї фільми? чиї і якою мовою газети та книги я читаю? чию історію я знаю? за яку Державу я вболіваю? ...Якщо Ви ускрізь відповідали: "українську", то, очевидно, Ви - українець! Інакше - ...не може ж, погодься, людина, яка лише народилася в Україні вважати себе українцем - нон-сенс: МИША ВІД ТОГО, ЩО НАРОДИЛАСЬ У СТАЙНІ, СКАКУНОМ ЖЕ НЕ БУТИ!

Вовка01.08.07 18:19:00
Правильна стаття. Admin - наша людина, а москальскі сайти - для тупоголових.

харьков01.08.07 17:35:51
2Збірна України
Не болит, не дождешься...
А где я кого-то унижал?
Только объясни всем, что мозгов у тебя не хватает что-либо доказать, поэтому лучше забанить. Поступок настоящего сильного и умного мужчины.

Кацап01.08.07 14:55:40
Admin'у
Когда поднимал тему, думал все в "рамках футбола" останутся?

харьков01.08.07 12:30:02
2Admin
Пожалуйста, разъясните. Или за такую просьбу меня тоже забаните?

харьков01.08.07 12:28:15
2Збірна України
О, тут прорезался. Известный поборник фашистов. А других укоряешь...

Admin01.08.07 10:28:46
Ленин - забанений. Усі думаю розіміють за що:)

Збірна України01.08.07 09:36:28
2Ленин: Забагато піни! Гниючим мудакам типу тебе можу сказати лише HEIL HITLER :)))

Ленин01.08.07 01:10:18
Блин, вы тут бандеровцы совсем ум потеряли? Я в начале девяностых гордился тем, что я украинец, учил язык (я из Донецка). Но после событий 2004г... Мне тошно, я не могу слышать этот МЕРТВЫЙ язык! Почему Гоголь на нем не писал?! А? Скажите мне?! Так имеет ли значение язык, а, балаболы? Или делом надо доказывать свою правоту? Вашему Динамо ПОДАРИЛИ чемпионство в юбилей... И где Ваше спасибо "Шахтеру"? И какое Вы право имеете его называть "Шахтар"? Вы в шахтах гибли?! Что вы воообще умеете делать? Предатели бендеровские... а теперь штатам и западу продались...

харьков26.07.07 11:19:59
2Sokil
Ты можешь злиться сколько угодно, но ты просто наивен. Конечно, большинство людей стояло на майдане за деньги. А те, кто стоял бесплатно сейчас чувствуют себя опущенными и кинутыми. Или не так и есть чем гордиться? Можно сказать, что чего-то добились? Я канал Украина смотрю только, когда там футбол показывают. А так там ничего особо интересного нет. В плане пропаганды они, конечно, отстают от 5-го канала, который я кстати смотрю больше. Так что не мысли стереотипами. А почему я должен сидеть в своем городе? Я могу спокойно разъезжать по просторам своей родины и других стран. Ты просто такой же как и все на западе: много трепа, мало знаний и толковых аргументов. Сплошь и рядом общие фразы и стереотипы. Так что советую мыслить шире! Много чего нового откроешь! Удачи!
P.S. Кстати, если ты вдруг надумаешь вернуться, ответь пожалуйста, почему ты увиливаешь от того, что рука дружбы может быть в придании русскому языку официального статуса?

Sokil25.07.07 21:33:21
Харків. По-перше, я помилився. Звичайно я мав на увазі СХІД, а не Захід не хоче приймати руку дружби. З контексту нашої дискусії це було зрозуміло. Я намагався бути ввічливим, але зрозумів, Харків, що з тобою немає товку. Якщо ти дійсно віриш, що більшість людей на майдані були там за гроші, то ТИ просто недалека людина з промитим мозком. По меньше дивись канал Украина. Сиди у своєму місті, нікуди не виїджай, залишайся обмеженою людиною, аби лише не дай боже гимн США не заспівати. Ох, і не забудь помилитися на «сильного» лідера Путіна. Старе покоління досі Сталіна називає сильним лідером і господарем за якого був порядок. Сподіваюсь, більшість людей на Сході, все таки мають здоровий глузд і ти просто виняток. На цьому у мене все, більше сперечатися з тобою не буду. Пиши, що тобі завгодно. Все одно маразм.

харьков25.07.07 21:06:58
Нік
Кто у кого украл? Конкретизируй, а не кидайся пустыми обвинениями. Я себя специалистом не считаю. А насчет поверхностных суждений, подай пример обратного. Пока у тебя все наоборот получается. Вот например, с какой стати я должен молиться на Россию, если моя родина Украина? Но не Польша и не США.

харьков25.07.07 21:02:31
2Sokil
Я не говорю, что украинизация есть в жизни, но она есть в умах многих людей зап. Украины. Хотя ты молодец, признал, что на западе не хотят принимать руку дружбы. Поезд дружбы - издевательство, потому что проводилось все это во время максимального напряжения явно под помаранчевыми флагами. Революция - это всегда беспредел. В данном случае тем более. Кто и где обнаглел, не конкретизируешь? А что думать, и так известно, большая часть людей была на майдане за деньги. Хотя никто не спорит, что были люди пришедшие за идею. Путин - это сильный лидер. Нашему б у него поучиться не подлабузничать перед Западом и Америкой.
Спасибо, становится грантоедом и петь гимн США не собираюсь

Нік25.07.07 18:12:03
харьков - Ти ж про Океан Ельзи запитував, я тобі й навів приклад. На вкрадені у людей гроші багаго якого успіху можна досягти. Але з тобою полеміку не збираюся вести, ти все поверхово називаєш і вважаєш себе фахівцем. Живи у своєму Харкові, молися на Росія і не забувай, що ти з України, якщо для тебе це ще шось значить.

Sokil25.07.07 18:10:02
Харків. Та де ж насильна українізація?!?! Ось бачиш, я ж кажу на заході не хочуть приймати руку Дружби. Чому ж поїзд Дружби це «іздєвательство»? А революцію я б не називав «безпрєделом». Вона була викликана «бєзпрєдеєлом»братків які просто знахабніли до такої міри, що народ не витримав. Може ви досі думаєте що всі ті сотні тисяч людей виходили на майдан за гроші або ж наївшись «наколотих» апельсинів? Не знаю про розвиток в Росії. Дуже сумнівний той розвиток. Все піде коту під хвіст як тільки почнуть закінчуватися нафта та газ. А правління Путіна, це взагалі диктатура КДБ. Ця людина маленький монстр. Але це окрема тема для розмови. :)
А щодо мови, то наведу приклад. Групи які їздять за кордон, скажімо до США за різними програмами, часто складаються, з представників різних республік колишнього СРСР. Так от, сам бачив, як російськомовні українці, які ніколи в житті не говорили принципово українською, побачивши, що люди з цих груп, говорять грузинською, вірменьскою, латишською і так далі, нарешті усвідомлюють і намагаються говорити українською. Бо їм стає соромно, що з усіх, лише вони називаються одним народом а говорять чужою мовою. Тож, якщо ви молода людина і трохи знаєте англійську, я вам пораджу податися на різні програми. Ви завжди зможете знайти інформацію на сайті посольства США в Україні. Інакше мені вас не переконати, бо я один з пропагандою так званого каналу УКРАИНА не впоряюсь. :)

харьков25.07.07 18:01:07
2Нік
Давай лучше наоборот, так интереснее. За Ворсклой наверное стоит Жеваго с его ФиК? Но я ж сказал это не важно. Пусть хоть Абрамович. Главное, сколько они денег готовы выделить на команду.
Что я загнул по поводу Эльзы? И какой у него большой успех?
А кто из выходцев с запада достиг таких успехов как Ахметов или Ярославский?:) Успехов! И помни песни не едят...

Нік25.07.07 16:55:05
харьков - ну ось знову ти все знаєш і такий дорослий. Ти мені скажи хто стоїть за Зорею, а я тобі хто за Ворсклою і на цьому розбіжимося, а то я дивлюсь ти усіх гаразд повчати. І ще - людині, яка дуже часто змінює свою думку, як ти після 2004, не варто когось вчити. А з приводу Океану Ельзи ти загнув.

Ти мені скажи таку річ без поділу на регіони, а лише географічно: хто із вихідців зі Східної україни, Криму - з музикантів, досяг того ж самого в Європі, як ті ж Руслана, Океан Ельзи чи Скрипка.

І не потрібно розповідати про Кобзона, Леонтьєва, Меладзе чи Людмилу Гурченко:) Успіхів!

харьков25.07.07 13:32:13
2Sokil
Небось, протянутая рука состоит в согласии с официальным статусом русского языка?
А насчет поезда дружбы ты издеваешься судя по всему. Помаранчевая революция - уже не признак дружбы. Океан Эльзы у некоторых, я знаю, вызывает раздражение, так что лучше бы он не ездил. А насчет человеческой помощи, так не стоит так односторонне. Вчера например львовские дети к нам приехали. Из районов аварии с фосфором. И никто с акциями протеста не выступал. А Крым сколько детей с Запада принимает. Или Крым не такой как восток?
К России сейчас невозможно прийти гнить, можно прийти развиваться и процветать. А с Украины упадет не ярмо, а край-кормилец. Но этого все равно никто не собирается делать. Насчет укр. языка никто никого не переубеждает. Я например ничего против не имею. Но без безбашенной насильной украинизации. Заставьте народ говорить по-украински другими более разумными способами.
Дело чести - это Вам так хочется. На самом деле это смешно. Просто нет в других странах таких противостояний как у нас, поэтому никто над этим не задумывается.
По названию. Причем тут этнические украинцы? Клуб был основан под названием Шахтёр, что по украински звучит и пишется как "Шахтьор". Аналогично и с КС. Если уровень культуры на западе выше, то почему оттуда раздаются возгласы типа всех на востоке сжечь, порезать, насильно заставить говорить на украинском. Я в этом культуры не вижу. А с фразой Кеннеди полностью согласен. Если б ее еще на Майдане постоянно крутили для тех недовольных действиями власти.
Поверь у меня до 2004 г. были очень схожие с тобой мысли и отношение к Украине. Но после того произвола кое-что изменилось.
Но за сборную Украины рад, не спорю

харьков25.07.07 13:17:08
2Нік
:))))))) Ну-ну.
Понимаешь, за Ворсклой могут стоять более мощные финансовые силы, чем за Зарей. Но вот сколько они денег готовы на команду выделить, вопрос. Так что расти еще чтобы со взрослыми спорить:)))

Sokil24.07.07 20:19:04
Харків. Я сам киянин. По-перше, саме Західна Україна завжди перша протягувала і досі протягує руку дружби Сходу. Тільки там її ніхто не хоче потиснути. Скільки проектів Захід запровадив, аби ознайомити зі своєю культурою. Згадаймо хоча б поїзд дружби під час помаранчевої революції. Потім, Львів постійно привозить молодь з Донбасу до себе аби показати свої традиції і культуру. Океан Ельзи їздить з дружніми гастролями. А скільки подібних проектів було запроваджено зі СХоду?? Нажаль не чув про жодний. Якщо були то будь ласка наведіть приклад. По-друге, з голоду? Ви маєте на увазі всі припинять їсти добуте кровью вугілля і зголодніють? Зовсім не бачу логіки. Якщо Донбас піде гнити до Росії, то з України лише впаде ЯРМО яким є вугільна промисловість. Це збиткова справа, яка тримається лише на самовідданості шахтарів які немають іншого вибору як лізти у небезпечні шахти і ризикувати там своїм життям, поки ваші улюблені Ахметові та Януковичі кладуть у кишеню без перебільшення кроваві долари, відстьогують вам на ВОДКу і переконують, що найбільша загроза вашому життю це українська мова. А що до честі мати сайт державною мовою, то це справа честі. Думаю, щоб ви це зрозуміли вам необхідно виїхати за кордон і пожити поза межами України певний час. Інакше наврядччі зрозумієте.
А щодо Шахтаря, то Вас мабуть-обурило б якби скажімо російський клуб «Крилья совєтов» переіменували б на «Крила Рад» чи щось подібне, тому що скажімо він грає у регіоні де живуть етнічні українці. Такого просто неможливо, чи не так? І ніхто вас не примушує говорити українською, це не можливо, особливо у Вас на Сході найближчі 50 років. Поважайте мову тієї держави під прапорами якої грає ваш футбольний клуб. І все. І чому ви вирішили, що всі окрім вас бідні??? Повний абсурд. А щодо силою, і все таке. То я бував і на Заході і на Сході України. На моє глибоке переконання рівень культури населення на Заході України вище від Сходу. І справа не в мові. Кенеді колись сказав, «Запитай себе не що твоя країна зробила для тебе, а що ти зробив для своєї країни». У нас поки що навпаки, всі чогось чекають від держави, чогось щоб дали, саме тому Вам і нема чим пишатися. Змініть ставлення до країни, і увас з'явиться чим пишатися. Хоча б за збірну УКРАЇНИ. :)

Нік24.07.07 20:15:52
харьков - про те хто з нас більший злидень і морально та й матеріально навіть не хочу сперечатися, бо ти будеш пасти задніх. А з приводу Ворскли, то трохи не плутай, вона фору Зорі велику фору дасть у фінансовому плані. Вчи теорію, студент!

харьков24.07.07 19:10:15
2нік
Злые Вы все. А злые потому что бедные. А бедные потому что не хотите с востоком Украины мириться. А мне чего топиться? Я себя вполне прекрасно чувствую:)))
Зомби были исключительно на майдане в 2004. Я там не был, поэтому не понятно откуда я не вышел.
Как ты Ворсклу лихо прихватил? Хотя ладно. Прикол в том, что Заря богаче и Ворсклы, и Закрапатья. А вообще что ты хотел сказать? Ну захотят они играть с ДК и что. Вам же хуже, вам же играть совсем не с кем будет. Как же Вы с русскоязычными-то в одной лиге играть будете?:)))

нік24.07.07 12:35:14
харьков - слухай, піди краще втопися, від тебе ненавистю до всього українського так і тхне. Ніякого пояснення, а лише: помрете с голоду, болото...

Ти ще не вийшов зі стану зомбування 2004 року.

А з приводу чемпіонату, то даю гарантію, що такі клуби як Дніпро та Чорноморець, Металіст скоріше б хотіли грати в лізі з Динамо, Карпатами, Ворсклою, Закарпаттям, ніж маріонетками з донецького Металурга, одвічно бідною Зорею та одвічним аутсайдером Іллічівцем.

харьков24.07.07 11:53:39
2Sokil
Ты считаешь, что оф. сайт ДК, пользуется большей популярностью, чем Шурика? Динамо - один из ведущих клубов, а не единственный и неповторимый. В ДК духа столько же, сколько и в Шахтере. Вспомните последний матч. Или лучше последний матч, где реально проявился динамовский дух. Выступления Шахтера в еврокубках в последнее время лучше чем у ДК. Но в принципе чемп Украины с ДК и без юга и востока лучше особо не станет. ДК просто станет болотом.
Гордости у меня особой нет, потому что пока нечем гордиться. Есть переживания, что страна не хочет становится цивилизованной демократической.
Никакого дела чести в украиноязычном сайте нет. Дело чести - уважить болельщиков клуба. Хотите, чтобы все говорили на украинском, сделайте так, чтобы люди считали это престижным, а не языком маргиналов, которые умом ничего не могут достичь, а только силой. Которой впрочем даже не обладают.
Английский язык является самым распространенным языком мира. Один из мировых языков, как впрочем и русский.
Укр.сайты не имеют никакого отношения к любви к Украине. Шахтер никто в "Шахтьор" не переименовывал. Это восстановление правильного названия клуба. Радует то, что Вы не против федерации. Но при этом находитесь в глубоком заблуждении. Какие ведущие роли? Украина без востока и Донбасса в частности, умрет от голода. Футбол будет на уровне где-то Кипра.
Почему это я не подозреваю, что город был украиноязычным? Город был одно время столицей. Да и украинизацию никто не отменял.

Sokil23.07.07 21:43:30
Харків. Про круті клуби не знаю. Динамо було і залишається провідним клубом в Україні. І Динамо має україномовний сайт. Вибачте, Шахтар скільки бабла не вляпав, а не виходить. Бо нема там справжнього духу. Купленим чувакам пофіг. Справа в тому, Харків, що немає у вас гордості за власну націю, за себе. Ніхто вас не примушує говорити уркаїнською мовою, так історично склалося, що пройде багато часу поки Україна заговорить українською. Але мати веб сайт державною мовою це справа честі і гордості за кольори держави яку ти представляєш на Чемпіонаті світу чи в лізі Чемпіонів. У США десь так 30 відсотків населення спілкується іспанською мовою. Однак, місцеві клуби свої сторінки видають англійською мовою. Чого варті тоді заяви Донецьких у політиці про їх любов до України, якщо навіть такі речі як їхні спортивні клуби не мають українських сайтів, а Шахтар переіменовують на Шахтьор?! Повний цинізм. Для чого тоді називатися Україною?! Я до речі за те аби весь цей Донбас давно відділився і гнив собі у складі Росії. Україна вже б була провідною державою як в економіці так і у футболі. Це блін тягар. який під час кожних виборів тягне нас у «світле» минуле. До речі, ви Харків мабуть навіть не підозрюєте, що ваше місто до війни було переважно україномовним. Сам зустрічав людей того покоління, харків'ян.

харьков23.07.07 20:55:30
Уважаемые люди с Зап. Украины! Научитесь играть в футбол, создайте крутые ФК и делайте для них сайты на украинском. А то мастаки все раззевать ротки на чужое хозяйство. Без клубов с востока и юга Украины чемпионат вашей родной неньки как раз и будет тундрой и третьим сортом. Хотелось бы на него посмотреть:)
Английский не делаем государственной, потому что у нас на нем половина населения не разговаривает.

bernd22.07.07 17:36:31
Одна людина... Не знав, але став поважати ваш сайт ще більше.

Вболіваю за своїх20.07.07 20:23:11
Щиро бажаю Вашому-нашому сайту "Чемпіон" процвітання. Впевнений, у Вас є майбутнє. ...Розбагатію - виділю кошти.

Вболіваю за своїх20.07.07 20:12:26
З нами правда, значить з нами Бог - МИ ОБОВ'ЯЗКОВО ПЕРЕМОЖЕМО!!!

Вболіваю за своїх20.07.07 20:09:41
Про патріотизм. Пам'ятається мені від януковичів-донецьких колись звучало звинувачення про схильність помаранчевих до США і Європи, так вибачте, шановні, але ж помаранчеві англійську не збираються впроваджувати другою державною, пам'ятників діячам, наприклад, британської імперії не ставлять (хоча вже точно вони зла Україні менше принесли, ніж "братерська" РоЗсія), вулиці теж у їх честь не називають... На жаль, ряд можна продовжувати дуже довго.
Але, Україна ніколи не здасться! Якщо ЩЕ не вмерла Україна, то вже й НЕ ПОМРЕ!!!

Вболіваю за своїх20.07.07 19:48:27
А-г-а-а-а

Якщо ваш Шахтьор, такий російський, то з кацапами вам і місце. ...В тундрі будете бігати чи що? ...Ждуть вас там... Ви там будете третім сортом, хахлами-малоросами (це такі русифіковані українці).
...Нас мало, але ми разом, ми горді своїм українством і в цьому наша сила!!! ...Даєш справжній український чемпіонат!!! Без кацапських запроданців і 5-ої колони. Краще менше, та краще!

Hommul20.07.07 19:40:52
адмінові

То я писав, перша частина адресувалася Збірній Україні, друга тобі

Hommul20.07.07 19:39:51
То я писав, перша частина адресувалася Збірній Україні, друга тобі

Невипадковий20.07.07 19:36:46
Справді, прикро..., однак нам, укрїномовцям, очевидно, слід займати активнішу позицію. Цікаво, однак, за що у Донецьку так люблять все російське. Можливо, за те, що їх чи не найбільше голодом морили... А може на місці загиблих поселили інших, чужих...

Олексин20.07.07 18:58:46
То Admin: А я, наприклад, ніколи не повірю, що не знайдеться в Києві людей, готових допомогти Вам на "студентську зарплату". Оглошення з відповідними пропозиціями хоч би на цьму сайті не розміщували, чи не так?

Admin20.07.07 17:13:41
Збірній Україні - давай "мило" і я тобі зкину.

Збірній Україні20.07.07 16:10:34
Ну, як раз, загін тих хто робить новини спорту і обмежується тільки мною). Ну а що до Адміна, то не думав, що сторінкою займається лише одна людина. Між іншим міг би йому допомогти. Адмін, дай контакт.

Збірній Україні20.07.07 16:10:31
Ну, як раз, загін тих хто робить новини спорту і обмежується тільки мною). Ну а що до Адміна, то не думав, що сторінкою займається лише одна людина. Між іншим міг би йому допомогти. Адмін, дай контакт.

Збірній Україні20.07.07 16:10:24
Ну, як раз, загін тих хто робить новини спорту і обмежується тільки мною). Ну а що до Адміна, то не думав, що сторінкою займається лише одна людина. Між іншим міг би йому допомогти. Адмін, дай контакт.

Збірна України20.07.07 09:19:07
2Hommul: Просто я думаю що в данній ситуації не коректно робити людині зауваження, тому що хлопець вже 6 років сидить там сам, уяви як це "легко" - крутити сайт без підтримки. У вас там на радіо мабуть цілий загін працює над матеріалом, тут інша ситуація.

Ендрю19.07.07 21:20:47
Взагалі дизайн сайту потребує суттєвої доробки.

Ендрю19.07.07 21:17:38
А нащо взагалі було робити російську версію сайту? Так би і менше роботи було адміну.

Olexander19.07.07 21:07:43
А що Суркіс робить - даваи чемпіонат з Russia!?.

Hommul19.07.07 19:35:09
Збірній Україні
Я, до Вашого відома не дотошник, і не з тої категорії, "як хтось повчає когось сидячи на роботі, та жуючи бутерброд." Я працюю на ФМ станції і роблю новини спорту. Перед тим, як віддати готовий випуск вичитую неодноразово. А зауваження зробив не від того, що не маю чим зайнятись, просто прикро. На російських сайтах пишеться грамотно. То чим ми гірші, а точніше, чим вони кращі за нас?І в жодному разі не хотів нікого образити

Вест Сайд19.07.07 19:04:05
Максимальна повага до Адміна! Молодець - ти робиш унікально необхідну справу! А всім совковим комплексантам типу А-га-а-а - мило & мотузку.

Toledo19.07.07 17:58:29
А-г-а-а-а

Бик совячий. відповзи нах... І так щось тобі подібних кретинів в Україні розвелося. Цілком слушно - Fulham Broadway! Як хочеш бути ШахтЬОр - то звіздуй до кацапів (якщо вони тебе хахла примітивного ще візьмуть) - нам тої ганьби не треба.

Admin19.07.07 17:41:29
Збірна України - Дякую за пропозиції. Але ж тим самим журналістам потрібно платити щось пристойне, а з грошима тут поки ніяк...

Збірна України19.07.07 15:54:42
2 Ingwar: :))) Долучаюсь, можна почати з сибірської язви!

Збірна України19.07.07 15:52:42
2Admin: Чувак, не зважай на всяку муть що тут пишуть, типу -почніть з себе, суржик і т.ін. Класний сайт, тільки людей ще б знайти, розкрутитись і все буде норм. Ти там рекламу розклей по метрополітену, чи що, може когось знайдеш. Самому ж не реально. Можле тел. кинь, я когось знайду? :) (серйозно цілком)

Ingwar19.07.07 15:52:31
Пропоную ігнорувати українські сайти москальскою мовою а тим, хто більше тямить у компах та вірусах пропоную на них нагнати різного роду флуд, щоб ім було зле. Офіційно заявляю, - готовий фінансувати вірусну війну проти москальских сайтів. За детальнішою інформацією звертайтеся до адміна - він знажє де мене знайти.
P.S. Як на мене, краще вже українським суржиком, аніж москальскою мовою. тим більше, що в Україні її досконало знають та нею досконало спілкуються ОДИНИЦІ.

Admin19.07.07 15:08:34
Збірна України - Київ.

roni19.07.07 15:04:19
про www.sport.com.ua
це правда майже все на російській
я через це перш за все відкриваю
www.champion.com.ua

Кирпичи19.07.07 14:45:31
Извиняюсь, тема раскрыта, не читал комменты...Но, как видим, не один я заметил.

Кирпичи19.07.07 14:44:19
Все очень мудро, если бы не одно "но"...

Почему сайт Чемпион "разговаривает" на суржике,а? На вас правила не действуют, рутой забабахали и вперед, размещать?
НАЧНИТЕ С СЕБЯ, КОРОЧЕ))

dexter19.07.07 14:37:28
Адміну респект! Сам вже більше року мучусь з перекладом новин з повідних сайтів на українську для свого сайту, тому знаю що це таке...

А-г-а-а-а19.07.07 14:26:38
ту Fulham Broadway
"Шахтер"-то пойдет, а кто тут останется? Головой думай, прежде чем писать

Збірна України19.07.07 13:07:44
Я вже нічому не дивуюсь в нашій країні. Хотів видати якісь коменти, але прочитавши репліку адміна, на пост чергового дотошника, не знаю чи плакати чи сміятись!? Однозначно адміну RESPECT. Аудиторія сайту хоч і не велика, але покраще аніж більшість мудаків з www.sport.com.ua. До речі ваша контора знаходиться в якому місті?

vit19.07.07 11:25:21
прочитавши, і з"ясувавши, що виявляється одна людина "тягне" на собі цей сайт...захотілось висловити слова подяки йому і низький щирий уклін!
Спасибі за Вашу працю!
З повагою, Віталій, Тернопіль.

Admin19.07.07 10:39:09
Для Hommulа. Вибачаюся, за ляпи, які бувають.

Доводжу до відома ВСІХ, тому що вже набридло трохи читати, як хтось повчає когось сидячи на роботі, та жуючи бутерброд.

Офіційно - на сайті "Чемпіон" з 2001 року працює ОДНА ЛЮДИНА. Як можу так і роблю.

Буду намагатися більш вичитувати тексти. Якщо комусь не подобається, може йти на інші спортивні сайти. У нас демократія.

Admin19.07.07 10:37:40
Для Hommulа. Вибачаюся, за ляпи, які бувають.

Доводжу до відома ВСІХ, тому що вже набридло трохи читати, як хтось повчає когось сидячи на роботі, та жуючи бутерброд.

Офіційно - на сайті "Чемпіон" з 2001 року працює ОДНА ЛЮДИНА. Як можу так і роблю.

Буду намагатися більш вичитувати тексти. Якщо комусь не подобається, може йти на інші спортивні сайти. У нас демократія.

Hommul19.07.07 10:13:39
Пані та панове з champion.com.ua. Ви хоч перечитуєте свої статті і короткі новини, які подаєте на своєму сайті? Дослівний переклад рутою - це ще не українська! Перед тим, як комусь втерати носа, подивіться, що твориться перед носом власним. Бо часом, те що ви викладаєте на своїй веб сторінці навіть умовно українською назвати важко. Редагуйте, будь ласка, взяте з газети ру, совспорту та спорт експресу, бо перестану вас читати.

ТРЕМБІТА19.07.07 07:31:49
Шановні нечистивці
УКРАЇНИ! Як вам так тяжко в Украї-
ні,то незабувайте ,що державна мова є одна,як і Расіє так і в Ізраілі.
Без атисеонізму і
т.п.Хоч іншого то будь добрий виби-
райся на всі чоти-
ри сторони світу.
Досить того смроду.Досить.

Only UKR19.07.07 04:21:05
Да це дуже прикро, шо забуваю свою рідну мову а переходять на якусь кацапську мову.

Fulham Broadway19.07.07 01:12:14
Тут все дуже просто. Граєш у чемпіонаті України - нікого не хвилює якою ти розмовляєш в себе на кухні чи будь-де. Хоч турецько-месхетинською. Веб сайт і решта інфи має у ПЕРШУ чергу бути українською. Бо вже дійшло до абсурду коли Шахтар, що реґулярно репрезентує Україну у Європі на 16 рік нашої незалежності доходить до того, що "виправляє" отой SHAKHTAR на SHAKHTYOR, ще й не полінувавшися відправити відповідне прохання до УЕФА! У цьому випадку запитання - де ФФУ??!! Хочеш кацапською - давай до кацапів. В Україні - державною. І не "будь ласка" а " негайно". Цьому сов"ячому примітивізму вже на часі покласти край!

Wind18.07.07 23:11:31
Прикро...

 
 
Чемпіон
Українська правда
Имя:
Коментарий:
Результати / календар  |   Таблиці  |   RSS  |   PDA  |   Архів    
Знайти
Champion.com.ua
 
Актуально
ОстанніПопулярніНайкоментованіші

Реклама:
Хокей. Чемпіонат Росії. Вища ліга 2008/09. "Захід". 01.12.2008
Сокіл - ХК Рязань 5:4 (Б)
Крилья Совєтов - МХК Крилья Совєтов 3:4