Українська правда
Результати / календар  |   Таблиці  |   RSS  |   PDA  |   Архів    
Знайти
Champion.com.ua /ЧС-2010
Коментарі — 95
гуцул _ 07.07.2010 19:38
Згідний з вболівальниками для чого брати того славіка якщо він у футболі розуміється як мавпав в гранаті ОТ ICTV коментатор бомба дивишся футбол так як би був на трибуні Р Е С П Е К Т
u2 _ 07.07.2010 16:34
И почему же Аргентина давала пространство немцам? Потому что они не умеют перекрывать зоны и опекать игроков? Или они беспокоились про зрителей когда им будет скучно смотреть такой футбол :) ? Немцы двигались по полю создавая себе и зоны и моменты, а испанцы спали. Надеюсь хоть сегодня они проснутся и порадуют нас зрелищным полуфиналом!
болельщик-новичок _ 07.07.2010 14:11
Бууу-га-га - 07.07.2010 13:53
Давать пространство, это означает оставлять сопернику свободные зоны, давать свободно принимать и отдавать мяч.

Это слишком размытое понятие. Если соперники будут свободно принимать и отдавать мяч, то будет как в баскетболе - проход и гол, проход и гол. Интересно когда обыгрывают, того кто хочет забрать мяч и проходят дальше. Типа как Зидан обыгрывал испанцев и бразильцев или немцы аргентинцев. А Месси почему-то с Германией играл совсем тускло.
5 _ 07.07.2010 13:56
поки є україномовний ICTV, перший колоніальний з рашевськими демагогами не дивлюсь.
Бууу-га-га _ 07.07.2010 13:53
болельщик-новичок - 07.07.2010 13:25

Давать пространство, это означает оставлять сопернику свободные зоны, давать свободно принимать и отдавать мяч.
Вадим (Київ) _ 07.07.2010 13:43
незгодний із натовпом - 07.07.2010 13:20

Я і вказав на конкретні помилки Шустера в коментарі 07.07.2010 11:51
болельщик-новичок _ 07.07.2010 13:25
Дон Педро - 07.07.2010 13:07
Если бы соперники дали им столько пространства, сколько давали немцам, они бы им оже отгрузили штук пять мячей.

А давать пространство для игры значит позволить сопернику дойти до вратаря или как это понимать?
незгодний із натовпом _ 07.07.2010 13:20
Бууу-га-га - 07.07.2010 12:16
Я теж люблю аналітику та історичні екскурси, але надто вже часто шустерята припускаються фактологічних помилок і надто часто вішають на вуха глядачів відверту словесну локшину, видаючи свої суб'єктивні і не надто аргументовані судження за істину останньої інстанції, або роблячи якісь дивні висновки на підставі притягнутих за вуха фактів. Але трапляються дійсно і фахові коментарі і фаховий глибокий аналіз.

Краще було б якби добрі знавці футболу вказували на конкретні помилки Шустера з гостями замість пустого звинувачення на кшталт "це відстій". Я вважаю, що краще послухати цікаву розповідь однією із зрозумілих іноземних мов, ніж нудно переказувати послідовність прізвищ у процесі передачі м"яча державною.
Вболівальник _ 07.07.2010 13:19
До речі,яка різниця: вболівальник чи вболівальниця?Слово "вболівальник" - іменник першої відміни.Тобто,спільний рід.А це означає,що підходить як для чоловіків,так і жінок.
Вболівальник _ 07.07.2010 13:14
Наприклад.Одна команда забила іншій гол,всі в тимчасовій ейфорії.Кіпер також.Тож інша команда організовує швидку контр-атаку.Тож воротар має бути напоготові."Кіпер бере участь в контр- атаці"-не означає,що він бігає по полю.Тобто,він ЗАХИЩАЄ СВОЇ ВОРОТА.
Бууу-га-га _ 07.07.2010 13:09
Вболівальник - 07.07.2010 13:03

Ти ж казала, що голкіпери бігають у контратаку! А тепер питаєш, чого він буде кидати свої ворота?
софіст _ 07.07.2010 13:07
Вболівальник - 07.07.2010 12:39
,,Щодо участі в контр-атаках,то розчарую вас.В них також бере участь голкіпер-не повірите-ЗАХИЩАЄ СВОЇ ВОРОТА!,,

Я вже близько пяти хвилин роздумую над побудовою цього речення,але так і не можу зрозуміти,що ви мали на увазі.
Поясніть будь-ласка.
Це типу з розряду ,,гарячий лід,, ?

Вболівальник - 07.07.2010 13:03
,,А щодо голкіпера,то чого він має кидати свої ворота?Хто їх буде захищати?,,
Ну а як же атака?)
Дон Педро _ 07.07.2010 13:07
Alex - 07.07.2010 12:46

А ты вспомни, как играли против немцев и против испанцев. Англичане и аргентинцы никогда не играют от глухой защиты и дают сопернику пространство, которым немцы и воспользовались. А когда сербы сыграли против них плотно - сели на жопу. В игре протв игравшей от обороны Ганы тоже с трудом забили. Против испанцев соперники играли от глухой обороны, защищаясь всей командой, прессингуя и не идя вперед большими силами, особенно Швейцария и Парагвай. В этих условиях ничего не остается, кроме как играть в короткий пас в одно касание, что испанцы и делали. Если бы соперники дали им столько пространства, сколько давали немцам, они бы им оже отгрузили штук пять мячей.
Вболівальник _ 07.07.2010 13:03
Та яка фантастика?Ще й не наукова?Дійсно,я вболівальниця.А щодо голкіпера,то чого він має кидати свої ворота?Хто їх буде захищати?
Бууу-га-га _ 07.07.2010 12:56
Вболівальник - 07.07.2010 12:39

То ти вболівальник, чи вболівальниця? Голкіпер дійсно часом підключається до атаки, але трапляється це восновному у випадках, коли команда програє і втрачати їй нічого, і в основному при стандартах біля воріт суперника. Але щоб голкіпер, кинувши власні ворота, мчав у контратаку, це щось із сфери ненаукової фантастики!
Alex _ 07.07.2010 12:46
А мне сегодня приснилось, что испанцы выиграли у немцев. Проснулся расстроенный((( Хотелось бы классику: Германия-Нидерланды. Гиспанцы просто кумарят со своим "барселонским" катанием мяча.
Вболівальник _ 07.07.2010 12:39
Щодо 1\1-опечатка!-1\1 фіналу!Щодо контр-атак,то є такі "форварди",які "дежурять" біля воріт суперника і чекають,поки до них покотиться м'яч.Щодо участі в контр-атаках,то розчарую вас.В них також бере участь голкіпер-не повірите-ЗАХИЩАЄ СВОЇ ВОРОТА!!!!!!!!!!Щодо Іспанії,то вона проходила у чверть фінал у 1934,1950,1986,1994,2002 роках.Це був Кубок Світу.А вже 2006 року залишилася в одній восьмій!Щодо грубості на полі,дійсно,Нідерланди грали,як би це сказати,"жорстко".
Правдолюб _ 07.07.2010 12:37
Бууу-га-га - 07.07.2010 12:19
Його професійні здібності ніхто не ставить під сумніви, Бергкамп феноменальний гравець, якого відзначав сам Пеле. Проте, мало місце...прикро, коли футбол виходить за рамки видовищної гри. В будь-якому разі суперника тре поважати. Слабкість може дорого коштувати- згадаємо того ж Зідана.
Бууу-га-га _ 07.07.2010 12:19
Правдолюб - 07.07.2010 12:10

Згадав, дійсно був такий випадок, але він зовсім не типовий для цього гравця. Можливо перед тим той кореєць йому добряче дошкуляв? Хоча, в будь-якому разі, я не виправдовую такий вчинок.
Бууу-га-га _ 07.07.2010 12:16
незгодний із натовпом - 07.07.2010 11:53

Я теж люблю аналітику та історичні екскурси, але надто вже часто шустерята припускаються фактологічних помилок і надто часто вішають на вуха глядачів відверту словесну локшину, видаючи свої суб'єктивні і не надто аргументовані судження за істину останньої інстанції, або роблячи якісь дивні висновки на підставі притягнутих за вуха фактів. Але трапляються дійсно і фахові коментарі і фаховий глибокий аналіз.


 

©2000-2012, Чемпіон
Передрук матеріалів за умови посилання на Сhampion.com.ua.

E-mail редакції: ukrchampion@gmail.com, ukrchampion@i.ua
  
  
Авторизація
Для авторизації використовуйте ті самі ім'я і пароль, що і для коментування публікацій на "Українській правді".


Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook